Saturday, May 28, 2011

Doar pentru o clipa

Da-mi mana doar o clipa si vino cu mine in seara asta Vino sa ascultam tacerea noptii si linistea ce ne-nconjoara Inchide ochii si hai sa ne lasam purtati departe printre norii cenusii Lasa-ma sa iti spun incet si duios noapte buna Ne vom trezi intr-un vis departe de lume Vom fi doar noi ,luna si stelele Cand vine dimineata lasa-ma sa iti arat prima raza de soare prin ochii mei Si sa simti adierea blanda a vantului prin parul meu Sa iti pun zambetul pe buze cu un sarut Cat de mult mi-as dori sa te vad zambind... macar pentru o clipa Lasa=ma sa miros florile in locul tau iar tu sa le simti parfumul Fii tu ingerul de floare iar eu pata de culoare Haide sa plangem cu ploaia si lacrimile sa le facem iubire Sa cantam cu vantul melodia vietii chiar daca destinul nu ne tine parte Sa dansam cu soarele, sa simtim cu sufletul. Sa invatam sa vedem minunile, sa credem in ele si sa speram... Lasa-ma sa-ti fiu inceputul si sfarsitul, noapte si zi,viata si speranta... Lasa-ma sa-ti pun iubirea in suflet si tu sa o traiesti. Vino sa zburam impreuna departe de realitate,doar pt o clipa.... Doar pentru o clipa as vrea sa traiesti in sufletul meu, sa simti cu inima mea, sa privesti cu ochii mei, pentru o clipa, TU sa fii EU si atunci ai sa intelegi ce inseamna fiecare clipa traita fara tine...

No comments: