Saturday, May 28, 2011

Priveste in ochii mei

Priveste-n ochii mei Adânc, în sufletul meu E o lumina aprinsa Numai pentru tine... Dragostea mea te urmareste Dragostea mea te apara Si oriunde ai fi Sunt mereu lânga tine Îti simt caldura trupului Si la pieptul tau as vrea sa stau Sa uit de lume, sa uit de mine Si toata fericirea as vrea s-o împarti cu mine Iar durerea, în colt, s-o lasi uitata undeva Hai...vino...vino lânga mine Priveste-n ochii mei... Ce vezi? O dragoste nemarginita O raza de speranta Dar focul inimii...îl vezi? E-nvaluit în albastru Si doar noi stim Ca e culoarea noastra, culoarea dragostei Si daca vreodata vei fi trist Vino...vino lânga mine Si priveste-n ochii mei Vei gasi linistea de care ai nevoie... Si vei adormi la pieptul meu Si stau asa cu tine-n brate, pâna-n zori de zi... Si din somnul dulce tu te vei trezi Eu...sunt lânga tine Privesti în ochii mei... Ai înteles... Ai gasit linistea de care ai nevoie Si daca vreodata vei fi trist Vino...vino lânga mine Si priveste-n ochii mei...

No comments: