Saturday, May 28, 2011

Pacient.

Pacient!! Eu n-am sa ma fac bine niciodata, Mereu voi suferi de-o boala grea, Simtindu-mi constiinta vinovata, Ca nu e totul bine-n tara mea. Puteti sa ma-ntrebati: - Ce vrei, baiete? În treburile mari de ce te bagi? Am sa raspund milos si pe-ndelete: - Eu stiu ca îmi sunt dragi cei ce-mi sunt dragi. Mi-am investit si timp si nervi si viata, În drumul care m-a ademenit Si-am acceptat sa dorm pe copci de gheata Si sa traiesc pe muche de cutit. Puteam sa-mi fac în alte parti avere, Puteam sa fiu un bun european, Puteam sa ma înscriu la mamifere, Ins metabolic de la an la an. Puteam sa am un os, cum au toti servii, Sa-l rod meschin si fara de idei, Dar epocii eu i-am cedat toti nervii Si ea nu-mi da nici drogurile ei. Eu sunt bolnav de Dumneavoastra, Tara, Eu sunt bolnav de Dumneavoastra, Neam, Nu e-nauntru hiba, ci afara, Traiam un veac, labil daca eram. N-am dreptul la o mare suferinta? Nu-mi dati cartela nici pentru prapad? Ei, bine-atunci, în mine ia fiinta Un neam pe care voie am sa-l vad. Si n-am sa pot sa-ngadui niciodata, Acestui trup nelegiuit, al meu, Sa-nvete nebunia blestemata De-a-i fi usor când tarii îi e greu. Ca fluturele parasind omida, Când vine peste toti o clipa grea, Sunt un atlant murind cu Atlantida, Desi putea zbura, daca voia. N-aveti la dumneavoastra-n farmacie, Medicamente, boala sa-mi luati, Un singur leac îmi trebuieste mie: Sa-i pot vedea pe ceilalti vindecati. Aceasta boala e o boala rara, Aceasta boala e o boala grea, Aceasta boala se numeste Tara Si leacul este ea si numai ea.

No comments: