Saturday, May 28, 2011

Revino-n visul meu din iarna

Prinde-ma de mana .. .vino cu mine .... vino sa pasim impreuna in visul meu ... visul unei iubiri de iarna... Vino ,in gradina mea cu vise , locul acela secret ... ascuns de timp... unde tu intr-o zi ai lasat un strop de fericire, ridica-ti ochii si ma vei vedea voi fi acolo, aproape de inima ta ... Vino sa ne prindem in dansul fulgilor de nea , sa plutim o data cu ei in noptile tacute.. vreau sa uitam de realitate, sa descoperim doar ce este frumos in sufletele noastre... vreau sa-ti umplu inima cu pasiunea mea.... Lasa-mi sarutarile sa alunece pe fruntea ta, pe obrazul tau, sa te acopar cu ele,sa te ating suav, sa ma topesc in tine, sa te iubesc liber , precum fulgii de nea ce se-astern pe pamant ... Imi pun palmele la urechi si...te aud , port mereu cu mine cuvintele tale , am incatusat sunetul vocii tale in mine si te ascult in zilele fara soare cand te astept... poate-ai sa vii...sa visam din nou impreuna....

No comments: