Saturday, May 28, 2011

Si am sa fiu tacere

Si am sa fiu tacere... Te gasesc dormind la umbra gandurilor mele Iti invelesc visele cu caldura soaptelor si-ti mangai chipul cu atingerea ingerilor Iti sarut inima cu buzele sufletului chiar daca suntem un vis cu doua chipuri si-o singura tacere Am vrut sa zburam impreuna spre stele, lasand in urma vorbe grele , tristeti si dureri Cautand neincetat lumina iubirii care sa ne impleteasca visele din sperantele noptii Dar ni s-au frant aripile ,poate din cauza zborului prea inalt, ratacindu-ne in galaxia amintirilor Privind mereu in urma noi am pierdut lumina si nici acum nu stim ...oare a cui e vina? Si aripa ce mi-a ramas am sa ti-o darui tie sa zbori spre cerul prea inalt , spre luna si spre stele Sa-ti fie viata zambet,senin si bucurie Vin zorii, sunt aproape, imi vor opri visarea dar tot te port in ganduri ,am sa alung uitarea Am sa te gust din lacrimi, sa te culeg din stele Din orice clipa dulce ,din vis sau mangaiere Si am sa fiu..tacere....

No comments: