Saturday, May 28, 2011

Ti-am spus ce mult imi place cand ma saruti

Si cum iti simt fiecare tresarire a fiintei... fiecare fior de placere.... fiecare vibratie si fiecare dor.... iubeste-ma, saruta-ma... daruindu-ne unul altuia implinirea Saruta-ma..... Saruta-ma iubite..... Voi fi pentru tine, iubite ... cascada de sarutari patimase, pline de dor, insetate de tine dragul meu... Te voi mangaia parca vrand sa te descopar.... conteplandu-te, admirandu-te.... adorandu-te.... mainile mele vor trece usor prin parul tau.... pe fruntea ta, pe tamplele tale, pe trupul tau..... Ce minunat esti iubite..... si ce mult te iubesc.... Voi fi cascada ce se revarsa in sufletul tau cu iubire..... si va umple fiinta ta de dragoste....de pace... de fericire, de frumos, de tainic, de divin, de magic.... de iubire....iubire.....iubire..... Lasa-ma sa te inund cu iubirea mea, cu fiinta mea , cu inima mea, cu sufletul meu..... unul in celalat sa ne pierdem identitatea .... dobandindu-ne una noua .... in iubire ....iubire suprema ce te face de-o fiinta cu omul iubit...... De cand am inceput sa te iubesc.... nu ma mai gandesc la mine.... ci tu , tu , esti existenta mea.... Te sarut cu dor....cu dragoste.... cu daruire cu nespusa iubire.....

No comments: