Saturday, May 28, 2011

Un raspuns nu gasesc..!

Un raspuns nu gasesc..! Oare ti-e teama de iubire? De iubirea mea…a ta Te temi de suferinta… ? De suferinta mea… a ta De ce vrei sa negi… ? Iubirea mea… a ta Nu vrei sa te lasi purtat de iubire Nu vrei sa fi fericit… ? Sa traim clipe unice Ce apar odata-n viata La intensitatea... pe care Si eu... si tu o simtim. Te iubesc cum n-am iubit vreodata Traiesc sentimente care Ma poarta pe cele mai inalte culmi Cand gandurlle noastre De iubire si dorinta se-ntalnesc Imi doresc o pasare sa fiu sa zbor spre tine in palma ta sa ma asez sa-mi dai o sarutare Sa redevin eu, sa ne iubim Visele mele poarta numele tau Buzele mele poarta amprenta sarutarilor tale Trupul meu este inconjurat de imbratisarile tale Intreaga-mi fiinta este plina de tine !! Suntem intr-un ocean de iubire, Plutim si ne inaltam impreuna Intr-o lume a noastra… Plina de iubire si impliniri !! Sunt si voi ramane numai a ta Pentru eternitate..

No comments: